Hvordan bli kunde hos mytreat?

Alle som ønsker å handle av oss må ha ett organisasjonsnummer. 

Enten dere driver en virksomhet som bruker varene til videresalg eller i produksjon til produkter som blir brukt til videresalg. Eller driver et storkjøkken, en kantine, institusjon o.l. 

 

Vi selger ikke til privatkunder – se forhandler liste HER (videresendes til rett landingsside)
 

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varene?

Vi pakker varen innen tre dager. Frakt med transportør ut til kunden tar normalt 1-3 virkedager.
 

Fraktpriser

Sone 1:

Postnummer fra 0001-1999 og 3000-3499 Frakt  250,-  fri frakt ved ordrer over 3000,- eks. mva.

Sone 2:

Postnummer fra 2000-2999 og 4500-4999 Frakt 300,-  fri frakt ved ordrer over 3500,- eks. mva.

Sone 3:

Postnummer fra 4000-4499 og 5000-7999 Frakt 350,-  fri frakt ved ordrer over 4000,- eks. mva.

Sone 4:

Postnummer fra 8000-9999 Frakt 400,-  fri frakt ved ordrer over 5500,- eks. mva.
 

restordre & anbrek?

Vi rester ingen varelinjer. Vi selger kun i hele kolli/dpak
 

Hvordan håndterer dere spesialbestillinger?

En spesialbestillingsvare har vi normalt ikke inne på lager. Når vi får inn en spesialbestilling tar vi kontakt med aktuell leverandør. -Varen blir spesialbestilt til deg og du forplikter deg derfor til å ta imot varen. Vi tar kontakt med deg når varen ankommer lageret for å avtale levering.

Ordren tar vanligvis fra 2-4 uker. Det vil tilkomme ekstra frakt dersom det det kun er dette produktet du ønsker fra produsenten. Varene sendes da direkte til deg. Prisen på disse produktene er med forbehold. Går det lenge mellom hver gang vi bestiller det aktuelle produktene, kan produktene ha fått justert pris uten at vi har fått gjort justeringen. 
 

Hvordan skal jeg forholde meg hvis varen er skadd, feilplukk osv.?

Alle reklamasjoner må varsles Mytreat AS kunderservice@mytreat.no for godkjenning senest innen tre dager etter leveringsdag. Dette gjelder reklamasjon ved avvikstyper som transportskade, feilplukk og holdbarhetsavvik. (unntak ved produksjonsfeil)

Spesialbestillinger tas ikke i retur med mindre feil eller skade oppdages senest innen tre dager etter leveringsdag og meldes fra til kundesenteret. (unntak ved produksjonsfeil)

Det er ikke returrett på feilbestilte varer, da det er kundens ansvar å sjekke mottatt ordrebekreftelse. Feilbestilte varer kan returneres etter avtale for egen regning.

Dokumentasjon som bilder, ordrenummer eller fakturanummer og KN nummer/parti og serie nummer kreves sendt på mail til kundeservice@mytreat.no  før avtalt retur og kreditering vil skje. Alle andre returer avtales på forhånd med kundeservice@mytreat.no

Varer som blir returnert uten forhåndsgodkjennelse blir ikke kreditert.

Du kan kontakte oss på: 917 50 061